Verbod op meenemen snoek/baars

  • Rennie

    Zijn er nog mensen die net als ik er voor zijn om een meeneem verbod op snoek en snoekbaars te eisen.Als ik soms zie dat een snoek van 60 cm in de kofferbak verdwijnt, denk ik bij me zelf Kl…..zak.Als je vis meenemen wil om te bewijzen dat je een man bent neem dan een foto.

    Laat mij maar weten hoe je er over denkt.

    Groetjes Rennie

  • wil tops

    Hallo Rennie.

    ik ben het helemaal mee jou eens.

    vind ook dat alle gevangen vis terug gezet moet worden.

    doe zelf veel snoekbaarzen maar heb er nog nooit een meegenomen

    anders word er over een paar jaar niks meer gevangen.

    maar ze moetn de beroepsvissres ook eens aanpakken.

    nemen ook veel ondermaatse vis me hoor hebben wij zelf gezien

    maar ik sta 100 procent achter jou standpunt ga hiermee door.

    m.v.g. Wil Tops.

  • Dennis

    Inderdaad ja alles terug zetten tenzij de vis erg verwond is

    Als je vis wil eten ga je maar naar de vis winkel.

    groeten dennis

  • peter w

    Ja de snoek snoekbaars stand is op sommige plekken om te treuren, zelf zal ik alleen es een snoekbaars meenemen als ik zeker weet dat in dat gebied er veel zijn en ik diezelfde dag veel heb gevangen. Maar tot nu toe is dat nog niet gebeurd dus catch + release voor mij en dat mogen meer doen want er zijn teveel die elke snoek en snoekbaars die ze maar pakken meteen meenemen.

  • The Pikecatcher

    Waar kan ik die pertitie gaan tekenen???????

  • klote beleid

    hallo ik vis zelf op het hollands diep en ikneem best wel eens een snoekbaars mee ik vind ze lekker aan die paar die ik meeneem zal het niet liggen

    maar ze moeten iets doen aan die klote beroeps visser koman bij ons van het dorp

    die al 15x miljonair is en voor de lol in de maanden nov. tot en met de laaste dag van maart alle kuiters er nog even uitschept met zijn zegen neee!!! we hebben in nederland een prima visbeleid hoera klote ovb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • simon

    ik vind het een super-idee!!! in denemarken heb ik ooit baars gehad, wel heeel lekker maar ik vind ze gewoon te mooi om mee te nemen, ik kan trouwens ook niets met snoek, MEENEEMVERBOD!!!!JAA DOEN

  • D Brinkerhof

    Helemaal gelijk we betalen voor een goede visstand en niet voor een stel kneusen die alles meenemen.

    Heel af en toe een is niet zo'n probleem.

    Maar je hebt ze die overdrijven.

    Dit is een reactie van die mensen omdat het vissen steeds duurder word, en wat krijg je dan? Mensen gaan de gevangen vissen meenemen

  • Tinus

    Ik ben een echte klotevisser die per jaar misschien 5 snoekbaarzen vangt, ik neem ze dan ook mee omdat ze goed smaken.

    Meeneemverbod: NEE!!

    Wel moet er iest gedaan worden aan beroepsvissers en vissers die onder de minimummaat ook alles meenemen.

  • Dennis

    Zolang er nog niemand dood gaat van de honger vind ik dat een meeneemverbod

    een goede keus zou zijn.

    en de beroepsvissers en stropers ( een pot nat ) zouden ze harder moeten straffen,

    dan leren ze het misschien wel af

    groeten Dennis