vismaat voor BB snoek

  • pike charlie

    beste prikborders,

    Ik streamer graag op snoek in de polde en dat bevalt me nog steeds goed. Liever nog streamer ik vanuit de BB op niet te groot water. Omdat er binnen de club niet echt snoekfanaten zijn die het ook graag doen vanuit de BB hier mijn oproep. Of je nu ook graag met de streamer vis of liever met kunstaas maakt me niet uit. Ook ik heb meestal wel de plughengel bij de hand. Het alleen op pad gaan weerhoud me er van te gaan. Dit moet vast en zeker herkenbaar zijn voor enkele van julie. Het kan nog net een paar maanden dus, kom maar op.

    Ik ben een dikke 50tiger, kom uit Wageningen en vis regelmatig op de plassen in de Betuwe en een stukje verder.

    Ik hoop op in ieder geval 1 zoniet meer reacties en wie weet maken we het vanuit de BB de snoekengoed lastig op een mooie plas.

    Charles

  • Dutchmo

    Hallo Charles,

    Hier nog een 50-tiger en nog niet zolang in het bezit van een pontoon en herken het probleem je mist een vismaat om te gaan vissen.

    Ben een echte vliegvisser maar schuw de kunstaashenegls niet heb nog geen ervaring met de BB of PT

    ….doe maar eens een voorstel en misschien is het handig om telefoonnummers uit te wisselen.

    mvgr Mo

  • pike charlie

    beste mo,

    Ben zelf ook al wat jaartjes actief met de vliegenlat en ben blij dat er een reactie kom dus hierbij mijn email cboshoven@idealis.nl. stuur me even een mailtje met je nummer en ik bel je, kunnen we misschien snel een keer op pad met de BB

    groeten Charles