vis maat gezocht

  • aadwijsman

    Hallo mijn naam is aad wijsman 56 jaar oud ik ben op zoek naar een gezellige vis maat en betrouwbaar heb 25 jaar een vaste vis maat gehad maar is helaas overleden ik doe snoek en karper vissen in bezit van boot met fisfinder en gaat ook wel in het buiten land vissen

    ben woon achtig in zoeterwoude tel 0651003440

  • smeenk2009@live.nl

    Hallo Aad,

    Mijn naam is Richard en ben 34 jaar oud. Ik vis veel op roofvis en voornamelijk hier achter mijn huis in de Linge. Ik vang de laatste tijd erg goed en ben laatst ook twee dagen wezen trollen en ook dat met groot resultaat. Ik woon in Kedichem. Dat ligt tussen Leerdam en Gorinchem. Er is een mooie trailerplaats vlakbij. Misschien heb je zin om eens te komen vissen. Ik zou graag met je meegaan. Heb ook geen vismaat en dat is toch jammer. Met zijn tweeën is toch gezelliger. Op karper viste ik vroeger wel eens maar eigenlijk alleen met de pen en met mais. Dus karperen wil ik ook wel maar heb er zelf niet echt het materiaal voor. Wel ben ik goed voorbereid op de roofvis.

    Aad laat me maar weten wat je ervan denkt.

    Groeten Richard Smeenk

    smeenk2009@live.nl

  • aad wijsman

    Hallo richard leuk wat van je te horen ik neem van de week contact op en maken we een afspraak groetjes aad

  • smeenk2009@live.nl

    Hallo Aad,

    Bedankt voor je antwoord. Is goed dan hoor ik het wel van je deze week.

    Groeten Richard.

  • Marco Groeneveld

    Hoi Aad

    Mijn naam is marco en ik ben 38 en ik woon in bodegraven.

    Ik zou ook graag eens met u/jou een dagvissen om te kijken of het klikt.

    Ik ben een roof visser en vis graag op snoek en snoekbaars.

    Dit doe ik verticaal en gooiend met pluggen of met de dropshot.

    Dit is beknopt wie ik ben en wat mijn interesses zijn op vis gebied.

    Ik hoop van je te horen.

    Mvg.

    Marco Groeneveld

  • aad wijsman

    Hallo Marco,

    Ik zou het leuk vinden om een keer te gaan vissen met jou, maar ik ga van 11 tot 18 okt op vakantie.

    Daarna neem ik contact op, kun je jou tel nummer even mailen, dan bellen we.

    Mijn email adres is aadwijsman@hotmail.com.

    Met vriendelijke groet,

    Aad Wijsman

  • jack mol

    Hallo Hr Wijsman mijn naam is jack en ik wil graag van je willen leren vissen.Ik heb nog geen ervaring ben een beetje verlegen zeker als er vrouwen in de buurt zijn en ben en beetje stil typetje maar ik denk dat jij ook erg weinig praat……….zeker als je zit te vissen .Anders kunnen we altijd nog spijkers op laag water zoeken,Ik hoor wel van je en dan kunnen we kijken of het klikt.

    Groeten jack