TKA Fairplay spinmatic cobold 5gr.

  • Noud

    Dit schitterende ultra lichte spinhengeltje is met de hand gemaakt door Jan Schreiner. Het is een prachtig hengeltje voor de ultra lichte spin visserij in de polder. De hengel komt compleet met foedraal en een Quantum Iron 1R1F superlicht spinmolentje. Met dit molentje licht de hengel volledig uitgebalanceerd in de hand.

    De hengel is uitgerust met ouderwetse reel ringen en een hele mooie gedraaide metalen bussluiting. Dit is echt een prachtige hengel die door een gemiddeld snoekje uit de polder mooi krom getrokken wordt. Naast de hengel krijgt de gelukkige koper er een doosje klein kunstaas bij.

    De hengel kost nieuw ? 196,- het molentje heeft destijds ongeveer ? 60,- gekost. De waarde van het doosje kunstaas is ongeveer ? 50,-.

    Deze complete set waarmee je zo de polder in kunt lopen gaat weg voor ? 125,-

    Ik heb altijd erg veel plezier van deze hengel gehad maar sinds enige tijd ben ik volledig op vliegvissen overgestapt en wordt de hengel niet meer gebruikt. Omdat het zonde is om zo'n hengel ongebruikt te laten hoop ik dat er iemand is die de hengel weer nut kan geven.

    Reageren via noud.shadowcasting@planet.nl

  • wiep

    Heb wel belangstelling voor uw aanbieing maar graag zoui ik way fotos van het geheel zien

    vr gr wiep

  • marinus Lodewijk

    Hallo noud,

    Ik wil dit hengeltje wel van je kopen.

    Laat me weten hoe wij verder in contact met elkaar komen.

    mvg,

    Marinus Lodewijk

  • tom

    beste

    is deze set reeds verkocht

    Mvg Tom