Zanderman-boot TE KOOP !!!!!!!!

  • Zanderman

    Hallo allemaal…hoogst waarschijnlijk ben ik straks (hopenlijk dit jaar nog) trotse bezitter van een nieuwe boot. Daarom wil ik nu vast polsen wat de “gek” nog voor mijn “oude” geeft. Er is niets mis mee,ik ga gewoon een stukje groter en luxer. Het betreft hier de enige echte “wereldberoemde”*D Zander-boot zoals te zien was in de BEET tijdens onze Genesis (fronttroller) test.

    Het gaat hier om een Alumacraft LunkerV16 (503 cm) met een 30 PK Yamaha autolube (DMOL). Het geheel staat op een pega(kantel) trailer en is afgedekt met een dekzeil. Alles in goede staat. Zeer snelle boot voor deze configuratie (55 KMPH)

    Er wordt ingezet op 5500 Euro voor het hele spul en zaken gedaan met de hoogste bieder….roept u maar.

    Zanderman

    ps: Dit alles enigzins onder voorbehoud, mocht het dit jaar niet meer lukken met de nieuwe boot die helemaal uit de USA moet komen.

  • arno

    WWHHHHHOOOOOOo verkocht dat lijkt me een mooi

    cadeau voor het neue effevisse jugend team

    SUPAH TOLL ik dompel hem vanaf nu tot DAS BOOT

    SMOOTHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ~~~~~~>((">—————(_______/~~~~~~~~~~~~

  • visser

    hou me effe op de hoogte.

    heb wel belangstelling

  • ashley docter

    ik heb ook zeker weten belangstelling!!! verkoop nog niets a.u.b. even overleggen met het thuisfront!!

    hartelijke groeten. ashley

  • Zanderman

    Hallo allemaal….Om jullie even op de hoogte te houden, omtrent de biedingen op de boot. Voorlopig komt het hoogste bod van de heer Marijssen uit Nieuwegein die precies 7000 Euro via e-mail bood. dat is niet zomaar, maar mede omdat ik er nu ook nog een dieptemeter (X85 Lowrance) bij heb gedaan. Jullie begrijpen dat ik de aanbieding nog even laat staan…..dus !!!!!

    Alvast bedankt alemaal voor de interesse en blijf bieden.

    Zanderman