tekening aluminium boot

  • JH

    Hallo,

    zijn er nog belangstellenden voor tekeningen van alu visboot? voor de zelfbouw.

    ben bezig met het uittekenen van een alu vis boot 4,5 m bij 2,2 m…. deze tekeningen komen binnenkort te koop….

  • DJ

    zou je hem kunnen sturen naar me?

    ik koop hem van je…

    welke maten heb je (lengtes/breedtes/spiegehoogte-38cm kortstaart of 50cm langstaart?-/boot diepte) graag hoor ik het van je

    mogelijk ken ik meer mensen die hem willen dus ik laat hun hem via jouw kopen!!!

  • P van den Berg

    Ik heb ook wel interesse in de tekening.

    Maar ik moet wel iets meer weten van de boot .

    En de kosten die er aan verbonden zijn natuurlijk/

    Groeten Peter.

  • JH

    De maten van de boot worden definitief 4,2 meter lang 1,6 meter breed en een boord hoogte van ongeveer 0,5 meter vanaf het loopvlak voor intresse mailen. tekeningen medio half november gereed.

  • jeffrey

    hallo

    ik heb interresse in de tekening maar zou u mij meer informatie toe kunnen sturen naar mijn email adres met o.a schets van de boot.

    email adres is bmwtje_320@hotmail.com.en ik zou graag de prijs ervan wilen weten.

    mvg jeffrey

  • marco

    Hallo,

    Ik heb interesse in de tekening van de alu visboot. Zou je wat meer informatie en eventueel schets kunnen toesturen en de

    prijs van de tekening doorgeven.

    Mijn email is 1551eg@hetnet.nl

    m.vr.gr.

    Marco

  • marco

    Hallo,

    Ik heb interesse voor een alu visboot, zou je wat meer gegevens en een schets kunnen toesturen en een prijs geven

    van de tekening.

    mijn email is 1551eg@hetnet.nl.

    m.vr.gr.

    Marco

  • johan koning

    Hallo Jeffrey,

    Ik ben geïnteresseerd in je ontwerp.

    Kun je me een schets van het schip sturen en aangeven wat je voor het tekeningenpakket wenst te ontvangen.

    Bij voorbaat dank

  • chris

    hallo ik zou graag een tekening willen hebben wat kost dat?

    gr chris

  • rick

    hallo,

    ik zou graag de tekeningen van je willen kopen heb je een schets en een prijs voor mijn je kan het sturen naar

    rick_anker_32@hotmail.com