Bouwtekening aluminium boot.

  • Teus Verhoeven

    Wie kan ons helpen aan een bouwtekening van een aluminium visboot?

    Wij willen zelf een boot maken van ongeveer 5 meter lang en 2 meter breed met een semi V-kiel. Het zou geweldig zijn als iemand ons hieraan zou kunnen helpen.

    Groetjes, Teus.

  • robertorolfo

    Hallo Teus,

    beschik jij inmiddels over een tekening en zou ik die dan ook van je kunnen krijgen?

    Groeten Rolf

  • wilfred

    hallo

    ik wil zelf ook een aluminium boot bouwen.

    kan iemand mij aan een tekening helpen.

    eventueel tegen een vergoeding

    gr wilfred

  • Wouter 55

    hallo

    ik wil zelf ook een aluminium boot bouwen.

    kan iemand mij aan een tekening helpen.

    eventueel tegen een vergoeding

    grt Wouter

  • Wouter55

    Hallo Teus',

    Ik ben op zoek naar een bouwtekening voor een visboot en reageer ff op jou bericht van een paar jaar terug.

    Wie kan ons helpen aan een bouwtekening van een aluminium visboot?

    Wij willen zelf een boot maken van ongeveer 5 meter lang en 2 meter breed met een semi V-kiel. Het zou geweldig zijn als iemand ons hieraan zou kunnen helpen.

    Heb jij toen nog z'n tek. te pakken kunnen krijgen en zo ja wil je deze dan naar mij tot mailen

    w.verhoeff@ijsselcollege.nl

    bedankt vast

  • JH

    Kijk naar onderwerp gestart op 05/10/2009 om 10:42 uur

  • Dave

    een tekening heb ik,ook een cnc snij programma van een 12foot en 16 foot boot.

    wat is je voorkeur?

  • Janny

    Hallo,

    Ik stuur dit berichtje namens mijn zoon, want die wil zelf ook een boot maken en is dus op zoek naar een tekening.

    Zou je wat info kunnen geven over de 16 foot boot? wat voor model is het en wat zijn de kosten voor de tekening?

    m.v.gr. Janny

  • SWORT

    Liefhebbers, reageer hierop.

    Ik heb tekeningen in INCHES (niet meters helaas). Welke onder copyright voor studie- en particuliere doeleinden te gebruiken zijn.

    De tekeningen mogen niet gewijzigd, aangepast en of nagemaakt worden aangezien deze modellen gepatenteerd zijn!

    Toch mag je thuis een boot hiermee maken! En ook op school !!!

    Reageer, als je ze wilt.!

  • arie

    Als dat mag heb ik wel interesse in die tekeningen

    kun je wat meer vertellen over het model boot enz ?